Mammi

Jag måste också gratta min mamma på morsdag, för det är idag!

Mamma du är en person som betyder så sjukt mycket för mig, det går inte att förklara hur mycket det är. Tack för allt du har gjort i mitt liv och för allt som du kommer göra i framtiden.
Förlåt om jag är jävligt taskig ibland, men ibland får ja mina humör svängningar, och jag är så glad att du orkar med dom. Ibland känner jag verkligen att du är alldeles för beskyddande, men det är väl för att du bryr dig om mig. Men du måste samtidigt kunna lita på mig! Jag lovar att inte svika dig.   

Jag lovar att alltid finnas här, och du är den underbaraste mamman man kan ha! ♥ 


Jag Älskar Dig! ♥


Kommentarer
Postat av: sara spencer

Vill du bli dagens blogg, kika isf in på min blogg och var med du oxå!

2011-05-30 @ 14:20:51
URL: http://saraspencer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0