om ni orkar

AVSLUTA MENINGEN
Jag har insett att min senaste kyss - var ganska så gullig!;)
Jag pratar - ganska så mycket.
Jag tycker om - att vara me kompisar!
Jag avskyr när folk - sviker..
Mina närmaste vänner är - Underbara ♥
Mina första vänner hette - Jenny och Linnea;)
Kärlek är - grymt svårt!
När jag borstar tänderna - får ja skum i munnen ;)
Den bästa känslan är - att vara glad!
Jag är bäst på - vet it ;)
Jag är sämst på - att leka stoneface
Jag kommer alltid att vara - mig själv!
Det finaste som finns - äkta vänner och fin kärlek
I sommar - ska jag ha grymt kul och njuta av lovet!
Sist jag grät var -nån da sen, me mina vänner! tack för att ni finns och orkar höra♥
När jag vill tänka går jag - och spelar piano
När jag bakar så bakar jag - nå jag inte äter upp ;)
Min mobiltelefon är - bra!
Innan jag går och lägger mig - väcker jag ludde och ber han följa upp :)
Just nu tänker jag på - massor
Bebisar är - söta
Imorgon kommer jag - vila
Jag vill verkligen - bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0