Svar på frågorna

LIENE om fråge sak:
Tror du på spöken?

Svar: nej det gör jag inte :)

25 Maj, 21:21  
fashionfairy om fråge sak:
A du vad skall mna fråga?! Hmm svårt.... Nu vet jag en fråga: varför började du blogga? :) Ha en fin dag

Jag började att blogga för det såg kul ut :)
25 Maj, 13:46  
Anonym om fråge sak:
har du haft sex?

Ja svarar inte på anonyma ;)
24 Maj, 22:46  
linn om fråge sak:
vilket är bäst?
-banan
-päron
-äpple
-apelsin
-clementin
-melon?
;D

eh.. ja älskar alla frukter! :)
24 Maj, 19:57  
lovisa om fråge sak:
det bästa du vet?
Det är bra kompisar!
24 Maj, 17:55  
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR om fråge sak:
ditt favorit godis?
vad fick dig att blogga?
favorit bok?
ditt bästa skönhetstips? :)
Favorit godis de är nog sura saker

Det var kompisar som började att blogga så då gjorde jag också de.

Ja läser inte så mycket men den jag läste sist var bra och det var KORTKJOL.

kan inte så mycket om skönhet, men ett som är bra för håret det är att ha värmespray i innan du plattar det.
24 Maj, 16:48  
PELLE om fråge sak:
Vem är din favorit tremänning?

Det är du Pelle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0