blogggennn

Nu ikväll har man då varit på den sista moppekursen, så tråkigt.. :( men det ska bli skönt att få det där lillakortet. Idag på skolan så gjorde vi inte så mycket, slutade klockan 12 så det var grymt chill, när jag kom hem så började jag direkt att läsa lite moppe. För ja ska väl snart börja plugga på riktigt med det, men det känns drygt!

Som ni kanske märker så har jag blivit dålig på att blogga, har lixom inte suget.. men jag försöker att skriva i alla fall ett inlägg per dag.

ja som ni ser så är jag brunhåri nu :)

va tycker ni om det?

pusS!

Kommentarer
Postat av: Malin H

det gillas! ;)

2011-09-01 @ 21:21:29
URL: http://maalinhedman.blogg.se/
Postat av: Farmor Birgitha Eriksson

Hej!! Jätte ovanligt att se dig i brunt hår men de passade dig perfekt!!!! Ha det bra Kram Farmor Birgitha

2011-09-01 @ 21:56:56
Postat av: Anonym

Snyggt som FAN!! ;)

2011-09-01 @ 22:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0