kärlek/vänner/ovänner?



Kärlek är det svåraste som finns, man är rädd osäker och sen kan man helt plötsligt älska en person. Är det lätt att bli kär, just nu tycker jag verkligen inte det.
Man vet att det kanske finns nån där men jag vågar inte hoppas, jag tror att jag är för rädd. Om man skulle veta att man kunde forsätta som vanligt direkt efter så skulle det vara så lätt.
vågar man riskera eller ska man bara skita i det? 
måste man vara kär direkt eller är det nånting man bygger på under tiden? 
jag har ingen aning.. 



Nu ska jag i alla fall sätta mig å tänka som jag har gjort ett bra tag.
vänner/kärlek/ovänner?

ja kanske redan har förstört de?


Kommentarer
Postat av: malin

gummsi.. ♥

2011-09-04 @ 19:42:43
URL: http://mailinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0